lørdag 16. oktober 2010

Litt syk og likevel....

....tenker jeg for mye, jeg fikk lov til å være hjemme fra skolen igår, fordi jeg "stresser" så mye, eller jeg har så mye å tenke på for tiden, på torsdag hadde vi samfunnsfag-prøve, på fredag hadde vi norsk.prøve, på onsdag har vi matte OG naturfag prøve. Så jeg leser som en gal! Utrolig mye press for tiden, pluss fotball-treninger og fotball-kamper, og i morgen, altså på søndag, skal vi spille cup.
Jeg tenker så mye att jeg får en svær klump i magen, og det ja, jeg har det bra, føles bare ut som om att noen tar en kniv, stikker den i magen min og roter rundt med den ! Men det var igår altså. Idag er mye bedre, selvom jeg er så utslitt att jeg ikke veit armeråd..

Bilde er sann oldis, det er fra 3. eller 4. klasse, hhaahah, æsj, jeg holder froskeegg-ting, husker ikke hva det heter XD Men anyway, skal se på TV, disneychanel in my heart. Hahahah, litt overtrøtt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar