onsdag 27. oktober 2010

Fotokurs

Ja, igår begynte jeg jo på fotokurstet her i Brattvågen. Det er ganske gøy, jeg elsker både å ta bilder og å redigere dem, så det
passer meg perfekt. Vi må ha med egen data og eget kamera. Så jeg hadde med data og kameraet til mamma som jeg forhåpentligvis snart får kjøpe. Logga meg på facebook og msn,
også begynte jeg å snakke med en veldig søt gutt jeg liker kjempe godt, så på msn så skrev den ene bestevenninna mi på msn (hun var der også): Spør han om han har tenkt til å spørre deg. Så jeg spurte Mina (som ogsåå var der) om det var lurt osv, så sa hun at det var lurt viss jeg var 100% sikker på at han liker meg.
Så jeg skrev til han "Mathea lure på om du he tenkt å spør mej?:)" Så skrev jeg til Mathea å Mina at jeg skrev det, så Mathea bare "NEI, dust!" Også sann geipe fjes, hihi. :D
Han svarte "Kanskje det. Vil du ??"
Jeg skreiv SELVFØLGELIG "Ja :D <3">
sammen, det skjedde så fort :D Så idag på skolen stod vi og klemte hverandre leeeenge, og det siste friminuttet trur jeg, holdt han rundt meg, haaa damn! Jeg er utrolig glad i deg!(L)

Jeg digger faktisk dette bildet! Det er så utrolig kult, og her har jeg brukt photoscape, ett redigeringsprogram. Ble det fint ? Jeg synes vartfall det. :)



Aner ikke hva vi holder på med her, men dette ble ikke s
å bra redigert for jeg tok bare på
auto-kontrast.
Dette er det første bildet jeg redigerte på fotokurset, eller ikke
akkurat dette men den originale
av den ;)

3 kommentarer:

  1. Du er sinnsykt flink til å redigere bilder<3 men husk: neste gang må du ta med deg lader til dataen! smarta mi <3<3
    -mina

    SvarSlett
  2. Det siste bildet var vakkert: ) Du kommer til å bli veldig flink

    SvarSlett
  3. So flink du er! Det siste biletet vart nydeleg, gler meg til å sjå kva meir de lagar på kurset:)

    SvarSlett