tirsdag 12. oktober 2010

Fotballkamp resultat!

(Random bildet, fotograf: Mina. Redigert av: Mina jenta mi:* "Handmodell": Meg)
Ja, vi spilte kamp mot Guard idag, og vi vant 4-3 ;) Gøy det da :)) Første omgang ble det 1-0 til oss, 1-1 til pause. Etter pausen ble det 1-3 til Guard veldig raskt (de er veldig gode, og også veldig høflige og spiller fairplay), men vi tok dem igjen med 3 mål etterhvert, jeg trur ikke alle gidde alt på kampen idag, men det er jo fra mitt synspunkt da ;)

Men trur dette er det tredje innlegge idag ? Nei, andre kanskje, jaja, anyway :p Sander-lillebroren- min, er sååå flink, for han lager vaffler, og jeg er sann syyyykt sulten, men jeg gleder meg noe skikkelig til neste gang jeg skal til pappa, av mange grunner egentlig ;)

Mia og Vyvy:

Jeg er så utrolig glad i dere jentene mine :*
Dere betyr alt for meg, og jeg veit ikke hva jeg skulle gjort uten dere <3

Vyvy: Da jeg først møtte deg i 1. klasse, visste jeg at vi var som skapt for hverandre, jeg elsker deg overalt på jord, og skulle ønske du ikke flytta ;* Og jeg håper du alltid vil huske meg jenta mi :* (L)

Mia: Jeg husker fremdeles den første gangen jeg møtte deg for 5 år siden, snart 5 1/2 år; Jeg og Vyvy hoppa på trampolina (?), og ropte på deg, faren din sa at noen ropte på deg, og vi begynte og leke sammen, og sklei sammen som skapt for hverandre. Elsker deg overalt på jord og håper du aldri glemmer meg ;* (L)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar