torsdag 14. oktober 2010

Bare ett lite tilbakeblikk..

Ja, egentlig bare ett lite tilbakeblikk på en fjelltur vi hadde for 8-9 trinn.

Ja, så var det den ensomme sko som ligger blaut, skitten og kaldt. Jeg trur noen mistet den uten å ha merket det, eller bare ikke har hatt kondis nok til å bøye seg ned og plukke den opp igjen, neida, han/hun måtte bare la den stakkars fjellskoen ligge alene og kaldt i gresset. Fikk litt lyst å ta den med meg hjem når jeg så den, for jeg så de reddselsfulle øynene og de kalde fingrene (skolissene). MINA!(L) ilu, du er verdens søteste skapning i verda ! Jeg elsker deg så høyt att det ikke kan beskrives med ord. Du er den snilleste, peneste, morsomste, søteste, kuleste, tøffeste, fineste, den meste perfekte og den dummeste (ikke bokstavlig talt!). Jeg bare kunne ikke levd uten deg min perfekte søte sjarmerende skapning :* (L).

Mhhh, jeg elsker sanne bilder, men kan ikke ta for mange da, for da kan linsa bli ødelagt :/ Uansett, jeg gleder meg sann til jeg skal kjøpe mamma sitt, hun skal ikke ha så veldig mye for det, så har sikkert snart råda til det, meeeen aller først må bare hun finne ett nytt hun kan kjøpe. :D

Blomster bilder in my heart.

Mina å nesa mi, elsk -.-
Mina du mi for alltid !:D (L)





1 kommentar:

  1. Fiiine bilete, snuppa!
    Ja, vi har eigentleg eit kamera for lite her i huset:)

    SvarSlett