søndag 15. november 2009

Besøk heile helga..

Vi har hatt besøk av Linn i heile helga : ) Ho er det store
forbildet mitt :)
Ho er en fantastisk fotograf og kjempe snill, ho er verdens
penaste menneske.




Fredag 13.11.09 var vi på Ålesund Museum/Sunnmøre Museum, det var gøy å eg har jo vært der før, men ikkje Linn,mamma,Trond og junior.




Det begynte å blåse, det blei kaldt, og det begynte å mørkne å nærme seg kvled, når vi kom heim satte vi oss ned å satt litt på data'n, etter ca. 30 minutter kledde vi oss om til Abba-show, å junior pakka ting til overnatting i kirka. Dei på Abba-showet var flinke og hadde laga dansen sjølve : )

2 kommentarer:

  1. Det var veldig kjekt med besøk!
    Dumt når helga går so fort...

    SvarSlett
  2. Jeg har lagt meg inn som følger hos deg. Jeg vil ikke gå glipp av noe: )

    Jeg var også i Barcelona i sommer. Gode minner kommer når jeg ser bildene dine.

    SvarSlett