søndag 15. november 2009

Barcelona, La Sagrada Familia

Okei, eg veit at det sikkert er et
halvt år sida vi
var der, men fint
var det, eg
trur ikkje at eg hadde blogg i mai ? Men men : D



Jada, så tok eg det bilde der han der
mannen gikk forbi, eg
skulle jo prøve å unngå
den mannen-bilde ! Men her ser dere La Sagrada Familia : D



Dei har bygd i over 100 år, å dei er
forsatt ikkje ferdige, dei har
rekna ut at dei skal ver ferdige til 2025,
gjett om eg skal dit da ! :D


Herligheten så fint det er der ! Eg
skulle ønske vi kunne gå
inn, men det var no
nesten ei mil med kø !
(eg overdrev kanskje litt med "ei mil med kø !",
men det var ganske stor kø !)




1 kommentar:

  1. Det var ei fantastisk kyrkje! Og ikkje gjer det noko om det er eit halvt år sidan vi var der heller:)

    Mams

    SvarSlett