mandag 12. oktober 2009

Meg, meg og atter meg : D

Vel, vel, ikkje alle er perfekt når dei sitt i skiheisa på vei opp til en bakke, der
dei sefølgelig skal stå på ski (slalom), eg har fått skrekken med å ta
skiheis, fordi; en gang når eg tok skiheisa sammen med pappa, og lillebror(Sander), så satte f
oten min seg fast under skiheisa når vi skulle av, så eg vart nesten med ned igjen, + at eg kunne ha brekt foten.. Ikkje kjekt..
Så vær forsiktig når du skal av skiheisa, med tunge
slalom ski på beina ; )



Der var eg på Ålesund Museum
sammen med klassa
mi : D


Eg ser ut som et ekorn, herlighet altså, trur
ikkje eg fulgte med når Mina [søskenbarnet mitt,
eller "søsterbarnet som eg likar å kalle det] tok bilde av meg, du
ser litt av hun ved siden av meg... [Hun tok bilde meg data]


Der leika eg å min bestevenn
Mia [bestevennen min i Oslo] at vi var modella, så skulle hun ta bilde
av meg, men så datt eg istendfor ; D Hun flirte så hun holdte på
å tisse på seg ! .. Ha ha ..




Her er meg i Kreta, vel eg ser litt tøvete ut, men
pappa sa, Kristine [mens han holdt knappen havlveis inne
på kameraet], så når eg snudde meg, tok han bilde.. [Eg dreiv å kikka
på en skikkelig søt gutt, eg trur han kjem fra Danmark og heite
Aleksander, den siste dagen hans på stranda vinka han
til meg når han for.. *sikle* [A]





2 kommentarer:

  1. Mamma rettskrivingskonsulent er innom, vi skal kikke (ikke skikke) på nynorsken din Princess;)

    Du er perfekt, til og med i heisa med tunge ski på beina:)

    Mams

    SvarSlett
  2. Ekorn du, liksom x] Ser mer ut som et skremt-til-døde-ekorn..! >:D

    SvarSlett