fredag 9. oktober 2009

Du kan kjøpe .. : D

Vel, sånn går det når man kjedar seg heime, og
begynn å grafse i alle skoffe man finn, dette smykke
her kan jo eigentleg bli ditt da ; )

Dette smykke kan bli ditt, for når eg
tenkar meg litt
om, så skal du få lov til å få det :)
Oi, oi, eg elskar dette,
men det må nok bli ditt,
viss du
vil ha det ; )

Dette smykke kan dere IKKJE få, fordi ditta har eg laga til mor mi
ellemeller, og eg trur ho vil ha det, men husk; at du kan få kjøpe
smykke hos meg, bare bestill makramê eller anna smykke ; )
Men du må nesten gi meg adresse eller nokke i den
susen, for
eg må jo sende smykke på en
aller anna måte ; )

5 kommentarer:

  1. Heia <3
    Jeg vil ha :D Sånn dærre-dær makramè med treperler i :D Eller, sånn som du bruker, lissom x]

    Mina <33

    SvarSlett
  2. Eg kan ønske meg eit til jul? :)

    Tips til Princess: Legge ut bilete av smykka du lagar, då blir det nok litt enklare :)

    Mams

    SvarSlett
  3. So fine bileta blei!! DU er flink also:)

    SvarSlett
  4. Jeg ble nysgjerrig på deg fordi du har så fint navn på bloggen din. Det gir meg noen forventninger: )

    Jeg skal følge med på deg: )

    SvarSlett