onsdag 29. september 2010

Kveldsblogging.

Idag på skolen kom det konflikter mellom ei ganske god venninne og en
annen gutt i klassen min. Det var litt skummelt å høre
om det i etter tid, for jeg liker ikke at andre kommer i konflikter + at hun alltid
beskytter meg når noen gjør meg
noe. Og jeg var ikke der da det skjedde, og jeg kan jo ikke akkurat spole tilbake tiden og stoppe han i fra å gjøre henne vondt :/
Men anyway, vi så på film i siste timen idag, vi ser på "Se Opp". Det er faktisk
en veldig søt film synes jeg ^^

På fredag, altså 30.09.10 skal jeg til pappa, på lørdag, tidlig om morgenen reiser vi til vulkan øya Santorini utafor Hellas og blir der i 7 dager. Det blir deilig å friske opp brunfargen, meeeeen, jeg begynner og bli lei av gresk - kultur, jeg har vært i Hellas/utafor Hellas 7 ganger :O Jeg har veldig lyst til; Egypt, Frankrike, Spania (igjen), Thailand, Filippinene, Brasil, Portugal, USA, Russland og Tyrkia (igjen). Jeg har ei venninne fra Brasil, ei fra Filippinene, og ei fra Thailand, vel jeg elsker dere overalt på jord !

Meeeeeeeen, skal se "Brothers and Sisters" med mamma min :)
-Klemmerrrr :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar